sobota 7. června 2014

"Roots Bloody Roots"

Gloria Cavalera – žena a manažerka Maxe Cavalery – zveřejnila originální demo track klasického songu Sepultury "Roots Bloody Roots" na jejích webových stránkách GloriaCavalera.com. Max je samozřejmě v tuto chvíli v Soulfly, Killer Be Killed a Cavalera Conspiracy. 



Mrkněte na to a přečtěte si, co řiká gloria o nahrávce na její stránce. Jak jsem jednou slíbil, dovolím vám poslechnout si nahrávku písničky kterou Max psal na kuchyňském stole když jsem byla těhotná s Igorem. Užijte si jí a pořádně o ní podiskutujte mí studenti! Jsem si jistá že zanechá mnoho ohlasů. Poté co max napsal velkou část alba, majitel a ředitel Roadrunner, 



Cees Wessel letěl za maxem a mnou do Amsterdamu na schůzku s marketingovým týmem. Max ukázal své nápady – název, artworky a koncepty společně s hudbou. Docela jsme se zasmáli když jsme zjistili že by název mohl být matoucí pro fanoušky kteří by si mysleli že jde o R&B. Jelikož všichni žijeme v Evropě a kapela je ještě v Brazíli, já s Maxem jsme jeli vlakem do Vídně a poté do Salzburgu nadýchat se čerstvého vzduchu. V té době jsem byla v pozdní fázi těhotenství. Když kapela dokončila jejich několikaměsíční pauzu a přijela do Phoenixu zajamovat, Max již měl svůj plán hotový. Přeji hodně zábavy studenti. Pravda vyjde najevo..





©NEWS4ALL.CZ by Lukash

Žádné komentáře:

Okomentovat